Operation: Youth Activation
Gozo
Operation: Youth Activation
824
Faza programa: Onlajn glasanje


Da bi podržao/podržala projekat moraš da se uloguješ!
Naziv tima
Gozo
Projekat u 250 reči
Ideja nam je da kreiramo aplikaciju u kojoj ćemo spojiti tradicionalnu dečiju igru i virtuelni svet u kome deca danas žive. uŽelimo da kreiramo igrica koja će se igrati u offline svetu, na nekom velikom zidu, na javnom prostoru, vrtiću ... Igrica će sadržati više nivoa i ambijenata u kojima će deca gađati loptom različite oblike i prelaziti različite nivoe. Lopta je jedina igračka koju imaju baš sva deca. U eri moderne tehnologije nepravedno je zapostavljena, iako je i te kako moćno oružje za razvoj dece. Pritom stručnjaci iz oblasti medicine ističu da je danas sve više dece sa kombinovanim teškoćama i poremećajima, kao što su disleksija, disgrafija, lošija fina i gruba motorika, slabija koncentracija, pažnja i pamćenje. Ako dete nije stimulisano na vreme, neke veštine nikada neće razviti u punom obimu. Na taj način bismo kreirali “playground for learning“ i pokrenuli decu da budu fizički aktivna kroz korišćenje tehnologija na njima zanimljiv način.
Doprinos projekta široj zajednici
Verujemo da će predstavljanje ove nove vrste interaktivnosti učiniti da fizička aktivnost bude prihvatljiva i zabavna za svu decu. Ideja je da se što veći broj mališana aktivira i na taj način unapredi svoje zdravlje, uspeh u školi i zadovoljstvo životom. Na taj način unapređuju svoj timski duh, zajedništvo, stvaraju pozitivne socijalne relacije među sobom. Samim tim doprinoš široj zajednici bilo bi stvaranje zdravijeg društva i zdravije sredine za rast i razvoj mladih i prevencija mogućih oboljenja i teškoća sa kojima se deca i mladi susreću.
Šta ovaj projekat čini jedinstvenim Superste projektom
Na sebi svojstven način, interaktivni “playground for learning“ pokušava da tradicionalno igranje igrica u virtuelnom svetu ponovo smesti u realan prostor. Živeći u tom virtuelnom svetu deca beže iz stvarnosti, na primer stavljajući slušalice dok igraju igrice oni blokiraju sve oko sebe. Verujemo da ovom aplikacijom činimo realan svet interesantnijim deci u odnosu na izolaciju koju im kreira virtuelni svet.
Uticaj projekta na zajednicu nakon realizacije?
Kreiranjem ove igrice se na veoma lak način može ostvariti inovativni načini obrazovanja koji su dostupniji deci. Na taj način možemo postići veću masovnost i dopreti do velikog broja dece. Ona kroz ovakve igrice mogu učiti različite stvari i razvijati veliki broj veoma značajnih veština. Ukoliko zajednica prepozna značaj ove ideje i omogući nam javni prostor na kome će deca moći svakodnevno da se igraju, doćiće do porasta broja dece koja se bave fizičkom aktivnošću, boljeg odnosa roditelja i dece koja će moći zajedno da je igraju, kao i do razvijanja najrazličitijih veština u jednom offline prostoru.
Osnovni cilj projekta
Brojni naučnici, stručnjaci i roditelji stalno tragaju za novim sredstvima i igračkama koje će najbolje stimulisati decu i njihov razvoj, iako ta igračka već postoji, i to decenijama unazad. A to je lopta, svima na dohvat ruke. I uopšte nije bitno kakva je, koje veličine i boje, već je dovoljno da pustite dete da samo odabere loptu koja mu se najviše sviđa. U eri moderne tehnologije je zapostavljena iako je veoma moćno oružje. U tom smislu, naš osnovni cilj je da kroz ovaj interaktivan i inovativan način omasovimo fizičku aktivnost kod dece. I da se kroz igru deca uspešno psihofizički razvijaju.
Planirane aktivnosti u okviru projekta
1. Kreiranje aplikacije 2. Probna testiranja u lokalnoj zajednici 3. Medijska promocija igre i aplikacije 4. Organizovanje događaja u cilju promocije aplikacije 5. Saradnja sa vrtićima i igraonicama


Da bi podržao/podržala projekat moraš da se uloguješ!
Ideodrom - Prezentacija projekta


Diskusije
Trenutno nema aktivnih diskusija